VRUĆI SEKS / ‘Znao sam da je oženjen s dvoje djece, ali nisam se mogao suzdržati’

Preljubnička veza s osobom u braku predstavlja zabranjeno voće. No ako još pomislite na homoseksualnu vezu s oženjenim muškarcem, dotakli ste vjerojatno najveći tabu.

23.2.2015.
10:19
VOYO logo

"Davis i ja upoznali smo se na promociji jedne knjige. Bilo mi je dosadno i bio sam prilično pijan. Došao sam sa svojim urednikom, nadajući se da ću upoznati ljude koji bi mi mogli pomoći u karijeri i steći neke nove zanimljive poznanike.

Kako sam se približio šanku, susreo sam se s njegovim pogledom i osjetio sam kako me prostrijelio. Znao sam da me neka neobjašnjiva sila privlači k njemu i prije nego sam se snašao, bili smo rame uz rame i raspravljali smo o modernoj književnosti, pri čemu sam ja samo slušao zvuk njegovog hrapavog glasa.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Odjednom me povukao u stražnje dvorište, kako bih ja mogao na miru zapaliti, a iako on nije inače pušio, pristao je povući dim moje cigarete. Kad je privukao cigaretu k svojim punim usnama, primijetio sam odsjaj prstena. 'Vjenčani prsten', pomislio sam, no već sljedeća pomisao je bila kako ću jednog dana morati osjetiti te usne na svojima.

Mislim da bi me pratio kući već te večeri da nam se na odalsku nije pridružila moja kolegica, za koju je bilo očito da joj se sviđa. Saznao sam da je oženjen i otac dvoje djece, no tu činjenicu sam bacio u neki kutak svoje podsvijesti, potpuno usredotočen tek na to da ga želim. Brzo sam shvatio da je on izvana cool i smiren, no da u njemu tinja neka vatra koja samo čeka da plane.

Nekoliko tjedana poslije mi se javio i pozvao me na večeru, budući da je došao u moj grad poslovno. Zamolio me da se nađemo na večeri u njegovom hotelu, a iako sam sam sebi rekao da je možda tek riječ o poslovnoj prilici, nisam mogao ne zamišljati se kako dolazim u hotel da bih se susreo s tajnim ljubavnikom. Pristao sam da se nađemo u kafiću, na što je on predložio hotelski kafić. I ja sam došao.

Nakon što smo popili par pića, izjavio je da se treba zaletiti do sobe i pitao me želim li poći s njim. No upravo ispijena pića samo su me još jače uvjerila da me prvo mora počastiti večerom, prije nego li se odvažim na nešto više. Čak i heroine imaju moralne granice.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Uopće se ne sjećam o čemu smo pričali tijekom te večere, ali znam da sam osjećao njegov pogled kako me ispitivački i požudno proučava, te sam imao osjećaj da nas zamišlja u hotelskoj sobi.

Nakon večere, brzo smo se razodijenuli u hotelskoj sobi i, moram priznati da samo imao osjećaj da je dotad bio naviknut tek na podatno žensko tijelo. U svakom slučaju, nije mu ovakva situacija bila uobičajen scenarij. Ruke su mu se tresle dok je proučavao moje tijelo, a meni je, priznajem, pasalo da sam jedan od rijetkih muškaraca koji su imali čast biti s njim.

Tijekom njegovih sljedećih posjeta, uvijek smo vješto izbjegavali rasprave o njegovim prijašnjim iskustvima. A njegov obiteljski život bio nam je kao zaštitni štit, koji nas je držao podalje od zamišljanja stvari koje se ne mogu dogoditi.

Nimalo ne sumnjam da je imao blisku vezu sa suprug. Čak mogu zamisliti i da je spavao s drugim ženama. A budući da mu nisam poznavao suprugu, mogao sam je zamišljati kako god želim. U mojim mislima, ona je dolazila iz bolje obitelji, bila je plavuša i visoko obrazovana. Svakako je dolazila iz obrazovane obitelji, dok je Davis dolazio iz siromašne, a želio je postati nešto više.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Ona je sigurno bila lijepa. Ne mogu zamisliti da bi on bio s nekim 'običnog' izgleda. Na neki način, to i mene čini posebnim, jer me izabrao pored prelijepe, inteligente supruge.

Bez obzira je li njegov penis stajao uspravno ili bio mlohav kad je bio uz svoju suprugu, činjenica da se iz sve snage trudio držati nas razdvojene, bila mi je dovoljna da ne ispitujem previše. On je jednostavno trebao vjerovati da je samnom on pravi Davis, osoba kakva može biti i jest, a sve drugo je u tim trenucima bilo potpuno nebitno. "