Ovo nitko nije očekivao: Perjanica hrvatskog turizma u minusu od 10 posto

Nizozemska, jedno od najvažnijih turističkih tržišta za Istru, u padu je za čak 44 posto što posebno treba zabrinjavati jer je sada vrijeme njihovih školskih praznika.

17.7.2014.
14:39
VOYO logo

Da se špica sezone sužava, ali i da se prebacuje na drugi dio kolovoza i početak rujna, jasno je već godinama. A to potvrđuju i najnovije turističke statistike županijske Turističke zajednice za prvu polovicu srpnja kada cijela Istra bilježi pa turističkog prometa za devet posto - i u dolascima, i u noćenjima. Sve su velike primorske turističke zajednice u minusu osim Novigrada. Nešto je bolji rezultat u unutrašnjosti pa je TZ-a središnje Istre u plusu, piše Glas Istre.

Po nacionalnoj strukturi noćenja vidljivo je da su za taj manjak "krivi" Nijemci, najbrojniji istarski gosti, koji su u prvih 14 dana srpnja u minusu za 24 posto u noćenjima. Nizozemska, jedno od najvažnijih turističkih tržišta za Istru, u padu je za čak 44 posto što posebno treba zabrinjavati jer je sada vrijeme njihovih školskih praznika. Naime, u polovici njihovih pokrajina praznici su počeli 5. srpnja, a od 12. i 19. srpnja počinju i u ostalim pokrajinama kada će biti jasno hoće li se taj rezultat popraviti ili ne.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Za sedam posto manje je i Čeha gdje su također trenutno praznici te je očekivano za 16 posto u noćenjima manje i Rusa zbog loše gospodarske situacije u toj zemlji i povećanju cijena aranžmana. Za tri posto manje je Slovenaca i Talijana, ali je srećom za čak sedam posto više vjernih Austrijanaca. A taj manjak s najvažnijih tržišta nije uspio nadoknaditi plus koji konstantno Istra već nekoliko godina bilježi iz Mađarske (devet posto), Poljske (tri posto), Velike Britanije (tri posto) te skandinavskih zemalja. http://www.glasistre.hr/vijesti/pula_istra/srpanjska-rupa-porec-i-rovinj-u-minusu-10-posto-460414

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
FNC17
Gledaj uživo 1.lipnja
VOYO logo