Schweppes nazdravlja kraljevskom vjenčanju

8.4.2011.
17:17
VOYO logo

Na britanskome se dvoru smiju posluživati samo proizvodi s posebnom potvrdom, odnosno oznakom Royal Warrant, a upravo se ta oznaka nalazi na ambalaži ovog pića još od 1836. godine. Izravna je to potvrda da Schweppes prepoznaje i britanska kraljevska obitelj pa će razni okusi pića iz ponude Schweppesa zasigurno biti neizostavni i na raznim društvenim događajima i proslavama u povodu vjenčanja mladog para diljem Engleske.

Schweppes, piće koje je iz Švicarske došlo najprije u London otkuda je nastavilo osvajati Europu i svijet, ponovno je u središtu pozornosti upravo zbog neraskidive veze s najuglednijim pripadnicima britanskoga visokog društva. Činjenica da se to bezalkoholno piće na bazi biljnih ekstrakata našlo u odabranom društvu ne čudi jer je od svojega početka prepoznato među ljudima s visokim očekivanjima i širokim rasponom interesa, intelektualcima i brojnim poznatim osobama, čiji je omiljeni sastojak večernjeg izlaska, bez obzira na to piju li ga samog ili u kombinaciji s nekim alkoholnim pićem. Nastao u Ženevi 1783. godine iz radionice znanstvenika Jacoba Schweppea, izumitelja gaziranja vode, Schweppes je svojim prvim okusom, okusom limuna, osvojio svijet.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Međutim, pravi se obrat dogodio gotovo stoljeće kasnije, točnije 1870., kad se na tržištu pojavio Schweppes Tonic Water, do današnjih dana najprodavanije i najpoznatije piće iz ponude Schweppesa koji se danas prodaje u 161 zemlji svijeta, a od 1999. zahvaljujući Coca-Coli u Hrvatskoj dostupan je i na domaćem tržištu. Na hrvatskom se tržištu tako osim Schweppes Tonic Water mogu pronaći još dva pića – Schweppes Bitter Lemon i Schweppes Tangerina u raznim pakiranjima i ambalažama.

Schweppes je i u Hrvatskoj odlučno naglasio imidž pića ponajprije usmjerenog ka odraslim pojedincima koji uvažavaju i poznaju inteligentan humor promidžbenom kampanjom Ugriz zadovoljstva. Riječ je o seriji spotova u kojima se pojavljuju leopard Clive, koji je postao simbolom Schweppesa, krokodil i druge divlje životinje. Kampanja je izazvala iznimno zanimanje javnosti, a već u veljači 2008. pokrenut je Schweppesov Festival kratkog filma, namijenjen zreloj publici s visokim pragom očekivanja. Festivalom i sloganom Schhh… okus iskustva ujedinjene su glavne komunikacijske odrednice Schweppesa – autentičnost i intrigantnost.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

O Schweppesu

Schweppes je bezalkoholno piće na bazi biljnih ekstrakata, nastalo 1873. u Ženevi. Danas se prodaje u 161 državi, a ponuda obuhvaća bogatstvo različitih okusa – Schweppes Indian Tonic Water, Schweppes Bitter Lemon, Schweppes Ginger Ale, Schweppes Soda Water, Schweppes Russchian, Schweppes Orange Juice, Schweppes Pineapple Juice, Schweppes Pink Grapefruit Juice i Schweppes Tomato Juice Mix. U Hrvatskoj je Schweppes dio ponude tvrtke Coca-Cola od 1999. godine, a dostupna su tri okusa – Schweppes Tonic Water, Schweppes Bitter Lemon i Schweppes Tangerina u raznim pakiranjima i ambalažama.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Dok mi slavimo kraljevsko vjenčanje, stanovnici čitavoga planeta proslavljaju svaki novi dan ispijajući Schweppes.

KLJUČNI TRENUCI U POVIJESTI SCHWEPPESA

Tekst se nastavlja ispod oglasa

1783. – Jacob Schweppe, izumitelj komercijalnog procesa gaziranja vode, izumio je Schweppes 1790. – u Londonu je otvorena prva punionica Schweppesa izvan Švicarske 1831. – Schweppes postaje službeni dobavljač pića na britanskom dvoru, što je 1836. potvrđeno oznakom Royal Warrant od kraljice Victorie 1851. – Schweppes postaje službeno piće na Great Exhibition u Velikoj Britaniji. Fontana Schweppesa, koja je postavljena u Hyde Parku za vrijeme trajanja Great Exhibition, dio je vizualnog identiteta robne marke i pojavljuje se uz logotip 1870. – ponuda se Schweppesa širi – uveden je Schweppes Tonic Water, te Schweppes Ginger Ale. Schweppes Tonic Water postao je najpoznatije i najprodavanije piće iz ponude Schweppesa 1957. – ponuda se Schweppesa se širi – uveden je Schweppes Bitter Lemon 1960. – pokrenuta je kampanja Schhh… You-Know-Who koja je postala prepoznatljiva diljem svijeta 1998. – Clive, leopard koji govori postao je najprepoznatljiviji ambasador robne marke Schweppes 1999. – Coca-Cola u Hrvatskoj dovodi Schweppes na domaće tržište 2011. – Schweppes slavi/čestita kraljevsko vjenčanje princa Williama od Walesa i Kate Middleton

http://www.schhh.com.hr/

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Hell's kitchen
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo