Pripazite na ovoNajveće greške prilikom istezanja

Najveće greške prilikom istezanja

Donosimo vam popis najvećih grešaka prilikom istezanja i kako ih riješiti.

Preskačete istezanje prije vježbanja

Osim što bi prije svake vježbe trebali proći i istezanje postoji još jedna kvaka- prije istezanja mišiće trebate opustiti. Za to možete koristiti spužvastu lopticu kojom napravite pristak na mišiće na način da se oni vrate u svoju normalnu dužinu, odnosno tako možete poništiti napetost od sjedanja, spavanja ili hodanja u visokim petama. Spužvastom lopticom pređite vanjski dio bedara, stražnjicu, leđa.

Što duže se istežete to je bolje

Ne trebate pretjerivati. Istraživanja pokazuju kako je isti efekt ako istezanje traje 20 ili 90 sekundi.

Ne istežete se nakon vježbe

Važno je i da se nakon vježbe istegnete jer tako mišiće koji su od vježbe postali kraći vraćate u normalnu dužinu. Ako to ne napravite možete očekivati bolove.

Mislite da je istezanje nekoliko puta tjedno dovoljno

Kao što i svaki da sjedite, spavate i radite na kompjuteru trebali bi se i svaki dan istezati kako bi vratili vaše tijelo u ravnotežu.

Mislite da ste dovoljno fleksibilni pa ne trebate istezanje

Čak i ako možete dodirnuti pod dlanovima dok stojite ne znači da su vam svi mišići toliko fleksibilni. I profesionalni sportaši imaju puno koristi od istezanja, piše shine.yahoo.com.



Magazin.hr
18.09.2012.
  • još vijesti
  • Najveće greške prilikom istezanja

web preporuke

  • cosmopolitan.hrIdeal lijepe žene

    Ideal lijepe žene

Showbiz

Web igrice

  • World Basketball Championship
  • Monkey GO Happy 4
  • Toetrix
  • Santa in Trouble
  • Snow Angels
  • Free Jelly
  • Deadly Road Trip
  • Assassin's Greed
  • Sport Car Bubble
  • Super Blocks