Sitnice koje će vas na profilnim fotkama učiniti privlačnijima

1.7.2014.
10:41
VOYO logo

Na Zoosk dating stranici napravljeno je istraživanje prilikom kojeg su analizirali profile 1.200 žena.

Pokazalo se da je za one žene koje na profilnim fotografijama imaju šminku, uključujući sjenilo, ruž i rumenilo, tri puta vjerojatnije da će ih muškarci kontaktirati i pozvati na izlazak, za razliku od onih žena koje na fotografijama nisu našminkane.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Većina muških korisnika na spomenutoj stranici najviše preferiraju našminkane oči jer žene koje imaju našminkane oči na profilnim fotografijama dobivaju 139 posto više poruka od onih koje nemaju našminkane oči.

Na drugom mjestu je ruž, odnosno žene koje na fotografijama imaju ruž na usnama jer dobivaju 119 posto više poruka od onih koje na fotografijama nemaju ruž na usnama.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Obrazi, odnosno rumenilo na obrazima je ne trećem mjestu. No, rumenilo na ženskom licu im nije toliko privlačno jer su one žene koje na fotografijama imaju rumenilo na licu dobile samo 24 posto više poruka od onih koje nemaju rumenilo na fotografijama.

No, postoje i neki važni parametri kad je u pitanju šminka na ženskom licu. Muškarci preferiraju da šminka izgleda 'prirodno'.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Nadalje, od 1.800 muških korisnika na Zoosk dating stranici, koji su sudjelovali u istraživanju, njih 66 posto ne smatra atraktivnim one žene koje na profilnim fotografijama imaju na licu tamnije nijanse šminke.

Isto vrijedi i za crvenu ruž. Njih 57 posto otkrili su da im je crveni ruž neprivlačan. Što se tiče kose, čini se da je prirodno uvijek atraktivnije. Njih 84 posto preferira prirodnu boju kose za razliku od onih boja kose koje izgledaju neprirodno.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Brave
Versailles
hABAZIN VS. mAGYAR
Senorita 89
Brak na prvu
default_cta
Samit
Molitva prije zore
Hell's kitchen
Ljubavna zamka
Pevačica
default_cta
Barbapapa
Brak na prvu Australija
Obiteljske tajne
Otok iskušenja
Cijena strasti
default_cta
VOYO logo