'Chinning' je novi selfie trend koji bi se trebao boriti protiv nametnutih standarda ljepote, ali ih zapravo promiče

Image
Foto: Instagram, chinventures

Mislimo da ćemo ovime nešto postići, a evo zašto ipak nećemo

18.10.2017.
8:00
Instagram, chinventures
VOYO logo

Živimo u svijetu nerealnih standarda ljepote i toga smo svjesne, ali smo opet nekako vezane uz njih i prihvaćamo ih pod normalno. Upravo zato je izmišljen novi selfie trend 'chinning' koji bi trebao biti radikalan i pobiti sva nastojanja da se prikažemo savršenima.

Pokrenula ga je Michelle Liu kada se stisnute brade prema dolje slikala na Times Squareu, London Eye-u te ispred Eiffelova tornja. Kod ovog trenda je specifično to što se dobije efekt podbratka ili dvostruke brade, što oku nikako nije privlačno.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa

Liu je inače studentica koja dokumentira svoja putovanja kroz upravo ovakve fotke koje nipošto ne spadaju u kategoriju seksi selfija s kojima su svi opsjednuti. Liu kaže, prenosi Bustle, da je cilj ovakvih fotografija svjesnost o ljudskoj nesavršenosti. Iako se čini da ćemo 'chinningom' nešto postići, zapravo se vrtimo u krug i opet promičemo nerealne selfije.

Liu je 'chinningom' sakupila više od 20.000 pratitelja na Instagramu, a u intervjuu za Mic rekla je da ovo radi od srednjoškolskih dana. Njime je zapravo htjela vratiti samopouzdanje jer je konstantno osjećala pritisak da mora izgledati na određen način.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa

Naravno da je ugodno vidjeti ovakve simpatične, opuštene i neuobičajene fotke u moru namještenih, no 'chinning' može biti opasan iz razloga što ih oni koji imaju podbratak mogu smatrati uvredljivima. Logično, zar ne? Ovo se lako može shvatiti kao izrugivanje maskirano dobrim namjerama... Uostalom, podbratci su najnormalnija stvar na svijetu, a samo je naš problem ako ih smatramo neprivlačnima i smiješnima.

Ne sumnjamo u Liuine pokušaje da stvari počnemo gledati na drukčiji način, ali 'chinning' nam se čini upravo kao ismijavanje. No, sve je stvar perspektive, zar ne?

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Hudson i Rex
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo