Kad gledati u oči, a kad spustiti pogled: Evo kako možete iskoristiti neverbalnu komunikaciju u svoju korist

Image
Foto: Giphy

Sigurno znate da pogled upućen ravno u oči sugovornik obično tumači kao odraz vašeg samopouzdanja, otvorenosti i iskrenosti. Tako je u većini slučajeva, ali ne baš uvijek.

17.9.2016.
9:20
Giphy
VOYO logo

Naime, ako pokušavate nekoga uvjeriti u stavove koji se kose s njegovim uvjerenjima, možda je ipak pametnije spustiti pogled, pokazala su nova istraživanja.

Profesori sa Sveučilišta u Massachusettsu sproveli su zanimljivo istraživanje. Njihovi ispitanici gledali su filmove u kojima su govornici iznosili svoje stavove suprotne uvjerenjima ispitanika.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image

U prvom filmu fokus je bio na očima govornika, a u drugom na njegovim usnama. Pokazalo se da su ispitanici spremniji prihvatiti tuđe stavove ako ih govornik ne gleda ravno u oči.

Zašto? Izravan pogled može sugerirati dominaciju, objašnjavaju stručnjaci, pa uvjeravanje uz pogled u oči može biti primljeno kao ne baš prijateljska interakcija. Pojednostavljeno: Dok ga uvjeravate da su vam baš neophodne još jedne nove cipele, nikako ne skidajte sunčane naočale.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Sisi
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo