FOTO: / Robert Sever vraća nas u doba charlestona i kabareta

29.9.2014.
12:22
VOYO logo

Ovu pret-a-porter kolekciju čini tridesetak odjevnih kombinacija, a osnovna inspiracija bila je moda 20.-ih godina prošlog stoljeća, kao i silueta koja je tada bila novitet.

Kreativna ideja kampanje je igra interijera i eksterijera što se savršeno nadovezuje na temu kolekcije koja se bavi ženskom kompleksnošću.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Zaštitno lice kampanje je mlada Iva Marušić, kojoj je ovo već druga suradnja s brandom Robert Sever, a i ovoga puta Iva je savršeno utjelovila ideju imaginarne muze dvojice dizajnera – Virginie Woolf te njene elegantne ekscentričnosti.

Kolekcija je dostupna u Iggy concept storeu, a svoju novu kolekciju Robert Sever predstavit će na nadolazećem Perwoll FASHION.HR-u koji se održava od 14. do 18. listopada u paviljonu 5 Zagrebačkog velesajma.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Toma
Otok iskušenja
Senorita 89
Versailles
hABAZIN VS. mAGYAR
default_cta
Brak na prvu
Hell's kitchen
Trumbo
Ljubavna zamka
Vlakovi
default_cta
Pevačica
Obiteljske tajne
Brak na prvu Australija
Cijena strasti
VOYO logo