Lanvinova muza zaštitno lice kampanje Marine Jerant i Manuele Lovrenčić

16.4.2014.
12:51
VOYO logo

Njihov je rad na hrvatskoj sceni već poznat po svojoj koketnoj igri s fluidnim i gustim luksuznim tkaninama, spajanjem nečeg što se na prvu čini nespojivim. Povlačeći svoju inspiraciju iz nedavnih putovanja Azijom, uz inspiraciju moćne, futurističke, moderne arhitekture, dizajnerice nastavljaju svoju modnu interpretaciju koja se odlikuje jednostavnim formama, izostankom ukrasa i stvaranjem lijepih oblika u samim konstrukcijskim elementima.

Kohezija moderne arhitekture i raznolikosti ženskih karakteristika vidljiva je u elementima fine srebrne eko kože koja simbolizira refleksiju stakla u modernoj arhitekturi, u kolekciji koja je zamišljena kroz ženske emocije koje se isprepliću s različitim tkaninama tvoreći tako razigranost i dinamiku u samim formama. Blaga asimetrija, provokativno i decentno u jednoj skladnoj simbiozi ulazi u duboku priču ženske intrige; zatvoren krug osjećaja, prevrtljivosti, misterioznosti, zavodljivosti, nježnosti...

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Upravo zbog tih karakteristika kao zaštitno lice kampanje za nadolazeću sezonu odabrana je osječanka Ana Laura Kapetanović, Lanvinova muza i model koja je svoju karijeru izgradila snimajući modne editorijale diljem svijeta te je bila idealan izbor ovog modnog dvojca.

Za ovogodišnji nastup na Schwarzkopf Cro A Porter-u dizajnerice su se odlučile za suradnju s odličnim kreativnim dvojcem Borša by Mala Radnja Dizajna koji će po prvi puta predstaviti svoje torbe kao modne dodatke ovoj kolekciji.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Cijela priča ove kolekcije torbi prvenstveno je inspirirana čistim geometrijskim oblicima te je podijeljena u dva dijela. S jedne strane prevladavaju nježne pastelne boje puderastih tonova osnažene srebrnim dijelovima. Nasuprot je svevremenska indigo plava u kombinaciji s brončanom bojom, čiji spoj sam po sebi djeluje snažno i moćno. Svakako iz kolekcije izdvajamo torbu čiji je sastavni dio ogledalo, točnije lijepljeni komadići stakla koji su se koristili u svrhu da se dobije dojam glamuroznog stila.

U stvaranju promotivne kampanje proljeće/ljeto 2014. dizajnerice su ponovno okupile isti tim ljudi koji je bio dio i prošlogodišnjeg uspjeha. Kampanju je snimila poznata fotografkinja Joanna Paciorek. Za make up i frizuru pobrinuli su se Ivana Šabanović i Matej Tonković.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Brave
Versailles
hABAZIN VS. mAGYAR
Senorita 89
Brak na prvu
default_cta
Samit
Molitva prije zore
Hell's kitchen
Ljubavna zamka
Pevačica
default_cta
Barbapapa
Brak na prvu Australija
Obiteljske tajne
Otok iskušenja
Cijena strasti
default_cta
VOYO logo