Odlična navikaČaša mlijeka dnevno čini čuda

Čaša mlijeka dnevno čini čuda

Samo jedna čaša mlijeka dnevno može poboljšati moždane funkcije, barem tako tvrde znanstvenici sa Sveučilišta Maine u Sjedinjenim Državama.

Nova je studija otkrila da osobe koje redovito konzumiraju mlijeko imaju pet puta veće šanse za uspjeh na testovima pamćenja i moždanih funkcija od onih koje ne piju mlijeko.

Stariju populaciju se zato potiče da poveća konzumaciju mliječnih proizvoda, jer osim što utječu na jačanje kostiju, očito čine dobro i za pamćenje.

'Činjenica je da su mliječni proizvodi dobri za organizam, naravno, osim u slučajevima kada ljudima iz zdravstvenih razloga nije dopuštena konzumacija mlijeka', objasnila je voditeljica studije Merrill Elias, dodavši da su s godinama utvrdili da glavni sastojci mlijeka – kalcij, proteini, vitamin D i magnezij – mogu igrati veliku ulogu u smanjenju dijabetesa i pretilosti, a sada tome mogu dodati i pozitivan utjecaj na kognitivne funkcije.

Svaki dan uživajte u mlijeku i mliječnim proizvodima


Istraživanje objavljeno u časopisu International Diary predlaže i najjednostavnije načine kako mliječne proizvode uvesti u svakodnevnu prehranu. Dodajte mlijeko u kavu, popijte milkshake, mlijeko ili jogurt dodajete u pahuljice za doručak. Mlijeko bez pretjeranog truda možete uvesti u svoju prehranu.

Agencija Vlm|Magazin.hr

Komentari

Showbiz

Web igrice

  • Kaboomz 2
  • World Basketball Championship
  • Demolition Drive 2
  • Clear Vision 5
  • FireBoy and WaterGirl 3
  • Desktop Racing
  • Castle Solitaire
  • Blinkz!
  • New Star Soccer
  • Trick Shot