Glavni izvoriDa znaju, sve bi žene uzimale više željeza
Čuli ste za 'nehem' željezo? Iako se ono teže apsorbira ima izuzetno dobar učinak na nestajanje PMS-a. Nalazi se u tamnozelenom lisnatom povrću, tamnocrvenom povrću kao što su crvena artičoka, cikla i crveni kupus, sušenom voću, grahu i integralnim žitaricama.
Na University of Massachusetts Amherst School of Public Health i Health Sciences and Harvard proveli su istraživanje na 3.000 žena prateći unos minerala i učestalost predmenstrualnog sindroma. Ispitanice su ispunile upitnik o učestalosti konzumacije hrane u 3 navrata te su praćene u periodu od 10 godina.
Rezultati studije pokazali su da žene koje imaju povećani unos non-hem željeza (20 mg/željeza/d), najviše prisutnog u namirnicama biljnog porijekla, imaju 30-40% manju učestalost predmenopauzalnog sindroma u odnosu na žene čiji unos non-hem željeza bio manji. Objašnjenje rezultata leži u tome što je željezo važno za proizvodnju serotonina, neurotransmitera u mozgu koji regulira promjene raspoloženja.
Najbolji prirodni izvori 'hem' željeza (oblika željeza koji se najbolje apsorbira) su pileća jetrica, teleća i juneća jetrica, puretina i žutanjak. Crvena, gruba morska trava Rhodymenia palmata i alga hiziki također su bogate željezom.
Rezultati su objavljeni u časopisu Journal of Epidemiology.
Autori ističu kako su potrebna dodatna istraživanja kako bi se u potpunosti utvrdio utjecaj razine minerala u organizmu na učestalost PMS-a.
vitamini.hr
Rezultati studije pokazali su da žene koje imaju povećani unos non-hem željeza (20 mg/željeza/d), najviše prisutnog u namirnicama biljnog porijekla, imaju 30-40% manju učestalost predmenopauzalnog sindroma u odnosu na žene čiji unos non-hem željeza bio manji. Objašnjenje rezultata leži u tome što je željezo važno za proizvodnju serotonina, neurotransmitera u mozgu koji regulira promjene raspoloženja.
Najbolji prirodni izvori 'hem' željeza (oblika željeza koji se najbolje apsorbira) su pileća jetrica, teleća i juneća jetrica, puretina i žutanjak. Crvena, gruba morska trava Rhodymenia palmata i alga hiziki također su bogate željezom.
Rezultati su objavljeni u časopisu Journal of Epidemiology.
Autori ističu kako su potrebna dodatna istraživanja kako bi se u potpunosti utvrdio utjecaj razine minerala u organizmu na učestalost PMS-a.
vitamini.hr
T.T./Vitamini.hr
web preporuke
-
oglasnik.hrPlavuša koja gađa na kladionicama!
-
kozmo.net.hrZanosna Jelena Perčin u ljetnom izdanju
-
fashion.hrSvi nose: Kompletiće
-
radiosarajevo.baOdlične kombinacije DC i Marvelovih junaka
Komentari






Temperature idu i do 36°CFOTO: Kuhamo se i na 34°C, ali osvježenje stiže već u nedjelju!
Oni ne odustajuDinamo sprema transfer koji će ispisati povijest kluba?!
Oprezno!Zbog higijenske navike možete dobiti rak jajnika













Ovo je hrana koju ovo ljeto morate jesti!
Uvodi se nova klasa zrakoplova XL za debele!
Bojite se napasnih muškaraca? Obucite ove najlonke!
NASA-in apel: 'Pomozite nam da obranimo Zemlju!'
'Želite odmor iz snova? Posjetite Hrvatsku!'
Biste li ikad ovako proveli godišnji odmor?
Šteta bi bila ne iskoristiti sezonu ov...
Jeste li upoznati s čudesnim moćima sv...
Niste ni svjesni da vam se zbog ovih s...






























