Dobre vijestiOtkrivena nova korist od dojenja, i to za majke!
Stigla je još jedna dobra vijest za zagovornice dojenja. Naime, novo istraživanje otkrilo je i da dojenje smanjuje rizik kod majki da postanu pretile.
Točnije, studija u kojoj je sudjelovalo 740 tisuća žena u menopauzi otkrila je da težina žena proporcionalno raste s brojem rođene djece, no s druge strane žene koje su dojile djecu imale su manji indeks tjelesne mase (BMI) bez obzira na to koliko su puta rodile.
Svako dojenje u razdoblju od šest mjeseci utjecalo je na smanjivanje indeksa tjelesne mase za jedan posto, pokazala je studija koja je objavljena u International Journal of Obesity.
'Naše istraživanje pokazuje da samo šest mjeseci dojenja može smanjiti rizik od pretilosti u starosti. Jedan posto smanjenja indeksa tjelesne mase može se činiti malo, no to može značiti oko 10 tisuća manje preranih smrti od bolesti koje su vezane uz pretilost, poput dijabetesa, srčanih bolesti i nekih tumora', komentirao je profesor Dame Valerie Beral, ravnatelj Cancer Epidemiology Unit sa Sveučilišta Oxford.
Doktorica Kristy Bobrow je dodala: 'Već znamo da je dojenje najbolje za dijete, a ova studija pokazuje da je dobro i za majke, te da se ta dobrobit osjeti čak 30 godina poslije poroda.'
Svako dojenje u razdoblju od šest mjeseci utjecalo je na smanjivanje indeksa tjelesne mase za jedan posto, pokazala je studija koja je objavljena u International Journal of Obesity.
'Naše istraživanje pokazuje da samo šest mjeseci dojenja može smanjiti rizik od pretilosti u starosti. Jedan posto smanjenja indeksa tjelesne mase može se činiti malo, no to može značiti oko 10 tisuća manje preranih smrti od bolesti koje su vezane uz pretilost, poput dijabetesa, srčanih bolesti i nekih tumora', komentirao je profesor Dame Valerie Beral, ravnatelj Cancer Epidemiology Unit sa Sveučilišta Oxford.
Doktorica Kristy Bobrow je dodala: 'Već znamo da je dojenje najbolje za dijete, a ova studija pokazuje da je dobro i za majke, te da se ta dobrobit osjeti čak 30 godina poslije poroda.'
Magazin.hr
web preporuke
-
fashion.hr15 proljetnih maksi suknji
-
radiosarajevo.baGlumci koji su žrtvovali zdravlje za potrebe filma
Komentari























Oni koji ne stavljaju pršut na čelo, lajkaju Nezaposlenizam
Ovdje bi svatko proveo odmor iz snova!
Čim su se rodile, bebe se čvrsto primile za ručice!
Kako Amerikanac oženjen za Hrvaticu vidi našu domovinu!
Bieber: Shvatite me ozbiljno, ostala sra*** nisu bitna
Ovaj tip je brat blizanac Zlatana Ibrahimovića?
Bolesti kojih se najviše bojimo i kako...
Pazite na odabir namirnica: Kako poveć...
Riblje ulje popravlja štetu na mozgu n...































