Princezina tajnaDijeta koja je stanjila Kate Middleton

Dijeta koja je stanjila Kate Middleton

Vitku atletsku figuru buduća kraljica Velike Britanije duguje ljubavi prema sportskim aktivnostima i Dukan dijeti. Okušajte i vi plan prehrane francuskog nutricionista.

Dvadesetdvogodišnja princeza Kate dijetu je provodila prije svog vjenčanja. Navodno ju je potaknula vlastita majka Carole koja i sama primjenjuje Dukanove principe.

No što Kate Middleton obično jede? Britanski tabloidi izvještavaju da se drži hrane niskog glikemijskog indeksa, ribe, mesa i povrća. Voli 'ljetnu hranu' uključujući grah, salate i losos.

No upravo su savjeti Pierrea Dukana tj. njegova Dukan dijeta omogućili da princeza visoka 174 centimetara izgleda tako krhko u vjenčanici, a mjesecima nakon svadbe teži tek
56 kilograma.

Dukanovi principi su zapravo varijacija popularnije Atkinsonove dijete. Jelovnik je prije svega sastavljen od puno proteina i malo ugljikohidrata. Jennifer Lopez i Nicole Kidman također je primjenjuju.

Dijeta, koja je na tržištu već 30 godina, ima četiri faze - napad, jedrenje, konsolidacija i stabilizacija. Na ovaj način svatko može izgubiti optimalan broj kilograma, tvrdi Dukan.

Dukanova formula:



Napad
Ovo je kratka i naporna faza koja daje trenutne rezultate. Tijekom nje 72 posto hrane su proteini. Traje od jednog do deset dana, ovisno o koliko kilograma namjeravate izgubiti. U prvih pet dana moguće je izgubiti 3,5 do 5 kg. Zapamtite, jede se isključivo proteinska hrana. Izuzetak su tek začini kao što su ocat, senf, sol i prirodni biljni začini. Pije se voda, kavu, čaj i dijetalni napici.

Jedrenje
Sad se dani u kojima jedete samo proteine izmjenjuju s onima kad jedete i sirovo ili u vodi kuhano povrće - 28 preporučenih biljki. Riječ je o povrću bez škroba kao šo je zelena salata, celer, špinat, krastavci, rajčice. Gubit ćete oko 1 kilograma tjedno.

Konsolidacija
Faza traje 10 dana tijekom koje se pripremate na povratak na uravnoteženu prehranu i zadržavate postignute rezultate.
Uz proteine i povrće sad su dozvoljene i porcije voća te dvije kriške integralnog kruha na dan. Jednom tjedno smijete uživati i u porciji ugljikohidrata.

Stabilizacija
Zadnja faza ima tri jednostavna pravila koja se moraju provoditi. Ona je izuzetno nužna ako želite zadržati postignute rezultate. U biti nastavljate provoditi treću fazu, barem jednom tjedno jedete isključivo proteine, a nekoliko puta tjedno jedete zobene mekinje.

Foto: AFP


Ipak imajte na umu da je Kate strastvena sportašica, uživa u veslanju, trčanju i dizanju utega. Redovno se vozi biciklom i rasteže tijekom joge. Dakle nije ni sve samo u prehrani.

Vezani članci:


Debeli smo zbog sindroma lažne nade! (05.07.2011.)
Najbolja dijeta na tržištu? Što kažu ljudi? (28.06.2011.)

Magazin.hr

web preporuke

Komentari

Showbiz

Web igrice

  • World Basketball Championship
  • Monkey GO Happy 4
  • Toetrix
  • Santa in Trouble
  • Snow Angels
  • Free Jelly
  • Deadly Road Trip
  • Assassin's Greed
  • Sport Car Bubble
  • Super Blocks