Važan organGušteraču liječi ova skupina namirnica
Švedski znanstvenici s Karolinska Instituta u Stockholmu poručuju da prehrana bogata povrćem može spriječiti akutni pankreatitis.
Tijekom 11-godišnjeg istraživanja prikupljeni su podaci oko 80.000 ispitanika odrasle dobi. Sudionici studije su unosili prosječno dvije porcije voća i dvije i pol porcije povrća dnevno, piše časopis Gut.
Konzumacija voća nije bila povezana s izgledima za pojavu akutnog pankreatitisa, dok je povećana konzumacija povrća (više od četiri obroka dnevno) dovodila do 44-postotnog smanjenja izgleda za akutni pankreatitis.
Najizraženiji pozitivan učinak povrće je imalo kod pretilih ispitanika te onih koji su redovito konzumirali alkohol. Naime, kod akutnog pankreatitisa dolazi do aktiviranja enzima koji uništavaju vlastitu žlijezdu – gušteraču.
vitamini.hr
Konzumacija voća nije bila povezana s izgledima za pojavu akutnog pankreatitisa, dok je povećana konzumacija povrća (više od četiri obroka dnevno) dovodila do 44-postotnog smanjenja izgleda za akutni pankreatitis.
Najizraženiji pozitivan učinak povrće je imalo kod pretilih ispitanika te onih koji su redovito konzumirali alkohol. Naime, kod akutnog pankreatitisa dolazi do aktiviranja enzima koji uništavaju vlastitu žlijezdu – gušteraču.
vitamini.hr
Magazin.hr
web preporuke
-
fashion.hr30 šarenih komada nakita
-
cosmopolitan.hr7 grešaka koje gase njegov libido
-
radiosarajevo.baRazlike između Sjeverne i Južne Koreje
Komentari





















Ove će vam pjesme umanjiti strah od letenja
Efekt Angeline Jolie: Veći broj žena na pregledima?
Sitan i organiziran stan nedaleko Genove
Prošlo je dvadeset godina od ubojstva sarajevskih Romea i Julije
Pijani provalili u pekaru i ukrali - peciva!
Ivana Banfić i Renata Sopek znojile se uz capoeiru!
Bolesti kojih se najviše bojimo i kako...
Pazite na odabir namirnica: Kako poveć...
Riblje ulje popravlja štetu na mozgu n...






























