Smanjite rizik!Grickajte ovo da izbjegnete treći najčešći uzrok smrti

Grickajte ovo da izbjegnete treći najčešći uzrok smrti

Jedite hranu bogati vitaminom E kao što su bademi, kikiriki i suhe marelice pa ćete smanjiti rizik od raka jetre, pokazuje novo istraživanje.

Znanstvenici su otkrili da hrana bogata vitaminom E, primjerice, bademi, kikiriki (onaj iz ljuske koji nije slan) i suhe marelice, u sredovječnih ili starijih ljudi smanjuju rizik od pojave raka jetre. Ista prehrana pomaže i kod prevencije srčanih bolesti i oštećenja oka u starijoj dobi.

Dr. Wei Zhang, s Instituta za rak u Šangaju i njegov tim analizirali su podatke 132.837 osoba - uključujući i 267 oboljelih od raka jetre. Zanimljivo da 54 posto oboljelih od raka jetre živi upravo u Kini.

Nakon prikupljanja informacija o prehrambenim navikama sudionika, dr. Zhang kaže: 'Otkrili smo odnos između unosa vitamina E i raka jetre. Dakle, visok unos vitamina E, putem hrane ili dodataka, povezan je s nižim rizikom od raka jetre u sredovječnih ili starijih ljudi.'

Rak jetre je treći najčešći uzrok smrti od raka u svijetu, peti najčešći rak u muškaraca i sedmi najčešći u žena. No čak 85 posto raka jetre javlja se u zemljama u razvoju. Studija je objavljena u časopisu Journal of National Cancer Institute.

Magazin.hr

web preporuke

Komentari

Showbiz

Web igrice

  • Drift Runners 3D
  • Fort Blaster
  • Only Seven Days
  • Bazooka Boy
  • Mad Pixel Run
  • Galactic Gems 2
  • Constructore 2
  • Street
  • Divide
  • Zombie Dozen