Ne zaboravite ihPet namirnica za zdravo i mlađahno žensko tijelo
Tjestenina, kruh, slatkiši i drugi pekarski proizvodi temelj su vaše prehrane? To je dobar početak samo ako su od kvalitetnog integralnog brašna, ali ni u tom slučaju nije dovoljno. Na zdravom jelovniku moralo bi se naći i ovih pet namirnica.
Dakle, jedite pšenične, zobene i kukuruzne proizvode od punog zrna. I što još? Rajčice i riba su sa žitaricama punog zrna odličan početak priče. Nastavite je nadopunjujući jelovnik sljedećim namirnicama:
Crveno meso je na lošem glasu, najčešće zbog količine, jer se često zna pretjerati, te zbog industrijskog načina obrade ovog mesa. Međutim, ukoliko je meso od životinja koje su pasle na otvorenom, njegovom konzumacijom dobit ćete linolne kiseline, korisne u borbi protiv raka, te srcu sklone omega-3 masne kiseline.
'Osim toga, meso krava koje su redovito na pašnjaku ima manje masnoća i kalorija. Ako vam je dostupno takvo meso, slobodno ga pripremite dva ili tri puta tjedno', kaže dr. Jonny Bowden, autor knjige 150 najzdravijih namirnica.
Govedina je odličan izvor proteina, željeza (mineral koji manjka kod jedne od pet žena) te vitaminima B.
Kari je začin koji ne treba zanemariti. Kurkumom, antioksidans koji kariju daje žutu boju, dokazano zaustavlja rast tumora i može uništiti stanice raka u laboratorijskim testovima.
'Naše istraživanje pokazalo je da ovaj sastojak može pomoći u prevenciji raznih bolesti, uključujući i rak dojke, jajnika te gušterače', kaže dr. Bharat Gupta, profesor onkologije na Sveučilištu u Teksasu.
U ovom trenutku znanstvenici ne znaju koliko biste točno karija trebali pojesti da biste izbjegli bolesti. Stručnjaci jednostavno preporučuju da ovaj začin koristite u većim količinama. Antioksidansi pronađeni u kariju također mogu razbiti nakupine plaka u mozgu koji uzrokuju Alzheimerovu bolest, kažu znanstvenici UCLA.
Novo istraživanje sa Sveučilišta u Torontu pokazuju da pistacije mogu smanjiti rizik od šećerne bolesti jer smanjuju utjecaj ugljikohidrata na razinu šećera u krvi.
'Pistacije su bogate bjelančevinama, vlaknima i zdravim mononezasićenim masnoćama, a sve to pridonosi usporavanju apsorpcije ugljikohidrata u tijelu', objašnjava autor studije dr. Cyril Kendall.
Dodatne pogodnosti razotkrila su nova istraživanja, koja pokazuju da konzumiranje od 60 do 80 grama pistacija dnevno može znatno podići razinu dobrog kolesterola (HDL). Pistacije su pune vitamina B6 i bakra.
Radujte se! Vaša jutarnja šalica je zdrava. Stručnjaci American Society for Nutrition nedavno su zaključili da tri do pet šalica na dan smanjuje rizik od dijabetesa tipa 2, Parkinsonove bolesti, Alzheimerove bolesti te raka debelog crijeva i jetara.
'Između ostalog, antioksidansi u kavi štite stanice i DNK od oštećenja. Kava povećava količinu antioksidansa u krvi', kaže dr. Bowden.
Studija sa Sveučilišta Michigan pokazuje da konzumacija trešanja (za potrebe studije radilo se o prahu) može sniziti kolesterol i razinu šećera u krvi, kao i smanjiti pohranu masnoće u jetra. Nije poznato hoće li i prehrana s pravim trešnjama imati sličan učinak na ljude, ali znanstvenici misle da bi to bilo moguće. Osim toga, ljudi koji su vježbali i svakodnevno, tijekom osam dana, pili dvije čaše soka od višanja imali su manje bolove u mišićima od onih koji su pili placebo, pokazala je studija iz 2006. godine.
Meso životinja koje su pasle na pašnjacima
Crveno meso je na lošem glasu, najčešće zbog količine, jer se često zna pretjerati, te zbog industrijskog načina obrade ovog mesa. Međutim, ukoliko je meso od životinja koje su pasle na otvorenom, njegovom konzumacijom dobit ćete linolne kiseline, korisne u borbi protiv raka, te srcu sklone omega-3 masne kiseline.
'Osim toga, meso krava koje su redovito na pašnjaku ima manje masnoća i kalorija. Ako vam je dostupno takvo meso, slobodno ga pripremite dva ili tri puta tjedno', kaže dr. Jonny Bowden, autor knjige 150 najzdravijih namirnica.
Govedina je odličan izvor proteina, željeza (mineral koji manjka kod jedne od pet žena) te vitaminima B.
Pravi začin
Kari je začin koji ne treba zanemariti. Kurkumom, antioksidans koji kariju daje žutu boju, dokazano zaustavlja rast tumora i može uništiti stanice raka u laboratorijskim testovima.
'Naše istraživanje pokazalo je da ovaj sastojak može pomoći u prevenciji raznih bolesti, uključujući i rak dojke, jajnika te gušterače', kaže dr. Bharat Gupta, profesor onkologije na Sveučilištu u Teksasu.
U ovom trenutku znanstvenici ne znaju koliko biste točno karija trebali pojesti da biste izbjegli bolesti. Stručnjaci jednostavno preporučuju da ovaj začin koristite u većim količinama. Antioksidansi pronađeni u kariju također mogu razbiti nakupine plaka u mozgu koji uzrokuju Alzheimerovu bolest, kažu znanstvenici UCLA.
Pistacije
Novo istraživanje sa Sveučilišta u Torontu pokazuju da pistacije mogu smanjiti rizik od šećerne bolesti jer smanjuju utjecaj ugljikohidrata na razinu šećera u krvi.
'Pistacije su bogate bjelančevinama, vlaknima i zdravim mononezasićenim masnoćama, a sve to pridonosi usporavanju apsorpcije ugljikohidrata u tijelu', objašnjava autor studije dr. Cyril Kendall.
Dodatne pogodnosti razotkrila su nova istraživanja, koja pokazuju da konzumiranje od 60 do 80 grama pistacija dnevno može znatno podići razinu dobrog kolesterola (HDL). Pistacije su pune vitamina B6 i bakra.
Kava
Radujte se! Vaša jutarnja šalica je zdrava. Stručnjaci American Society for Nutrition nedavno su zaključili da tri do pet šalica na dan smanjuje rizik od dijabetesa tipa 2, Parkinsonove bolesti, Alzheimerove bolesti te raka debelog crijeva i jetara.
'Između ostalog, antioksidansi u kavi štite stanice i DNK od oštećenja. Kava povećava količinu antioksidansa u krvi', kaže dr. Bowden.
Trešnje i višnje
Studija sa Sveučilišta Michigan pokazuje da konzumacija trešanja (za potrebe studije radilo se o prahu) može sniziti kolesterol i razinu šećera u krvi, kao i smanjiti pohranu masnoće u jetra. Nije poznato hoće li i prehrana s pravim trešnjama imati sličan učinak na ljude, ali znanstvenici misle da bi to bilo moguće. Osim toga, ljudi koji su vježbali i svakodnevno, tijekom osam dana, pili dvije čaše soka od višanja imali su manje bolove u mišićima od onih koji su pili placebo, pokazala je studija iz 2006. godine.
Magazin.hr
web preporuke
-
oglasnik.hrKako se iskupiti ženi kad zeznete?
-
fashion.hr15 proljetnih maksi suknji
-
cosmopolitan.hrZašto se muškarci žene nekim djevojkama
-
radiosarajevo.baPušite li? Evo kako izgledaju vaša pluća
Komentari




















Roštilji imaju dvostruko više bakterija od zahoda?!
Upoznajte Varju - najjaču djevojku na svijetu
Zaz po drugi puta dolazi u Hrvatsku
Prošećite trgom neprežaljene ikone punka
Napravio vlastiti dom na kotačima
Golub Bolt prodan za rekordnih 310 tisuća eura!
Bolesti kojih se najviše bojimo i kako...
Pazite na odabir namirnica: Kako poveć...
Riblje ulje popravlja štetu na mozgu n...































