Tehnike koje djelujuZaustavite napadaje panike

Zaustavite napadaje panike

Život modernog čovjeka često je stisnut u klancu promjena, nesigurnosti i pravila na koje se nismo stigli prilagoditi. Stručnjaci za mozak kažu da su ljudi izloženi stresu više nego ikad prije. Srećom, ponešto smo napredovali, pa sad bolje shvaćamo kako se nositi i spriječiti napadaje panike.

Dobra vijest glasi – kontrolirati napadaje panike lakše je nego što mislite. Tehnika zahtijeva malo vremena, ali polako i sigurno je svi mogu naučiti.

1. Samo dišite


Nemojte odmahivati glavom. Ovo je jedan od sigurnijih načina u sprečavanju i kontroliranju napadaja panike. Početak napadaja obično izaziva ubrzano disanje, a to uzrokuje druge probleme, poput napetosti mišića i ubrzanog pulsa. Zapamtite samo da morate disati duboko, a svaki udah mora trajati od pet do 10 sekundi. Zadržite dah pa tek onda izdahnite.

2. Naučite tehnike opuštanja


Neki se zaklinju da im pomaže joga, no nekima ne odgovara pa koriste druge tehnike opuštanja. Cilj svih ovih tehnika je mir uma. Što god da vam pomaže da umirite um i tijelo bit će dobro. Ovo znanje će vam koristiti usred napadaja panike.

3. Opustite mišiće


Najbolje djeluju jednostavne vježbe istezanja, posebno ako uključuju zauzimanje nekog položaja, a zatim opuštanje.

4. Izbacite kronične uzročnike stresa


Koliko je god to moguće, izbjegavajte osobe koje vas uznemiruju. No, ne idite u krajnost jer bi izbjegavanje svega što vam izaziva stres moglo prerasti u fobiju od otvorenog prostora i mogli biste završiti u kućnom pritvoru.

5. Hranite se kvalitetno


Postoji dovoljno dokaza da prehrana puna vitamina i minerala pomaže mozgu da bolje funkcionira, a to je već solidna pomoć kod sprečavanja napadaja panike.

6. Preusmjerite pozornost


Fokusirate li se samo na sebe tijekom napadaja panike, bit će vam još gore. Umjesto toga, pozornost preusmjerite na nešto sasvim nepovezano sa situacijom. Koncentrirajte se na nekog drugog, objekt u daljini, kućnog ljubimca – učinite sve što će odvratiti pozornost od onoga što je izazvalo paniku.

7. Budite pozitivni


Mnogima je pomoglo to što su prije ili tijekom napadaja sami sebi uputili pozitivne riječi. Objasnite sami sebi što vas je uznemirilo i utješite se pozitivnim riječima. Sjetite se da je ovo samo trenutna situacija koja ne kontrolira vaš život.

8. Nemojte kapitulirati


Ne bježite! Ako se predate i želite pobjeći, i umu i tijelu ste poslali poruku da ste izgubili kontrolu, a reakcija će biti još veća panika. Umjesto toga se ponašajte slobodno i smireno – poput surfera na valu. Pustite neka vas polako nosi i smireno se prepustite osjećaju. Ne možete kontrolirati svaku situaciju, no nemojte dopustiti ni da napadaj panike kontrolira vas. Ne morate uživati dok klizite niz val panike, ali ne trebate ni potonuti i koprcati se u moru straha.

Magazin.hr

web preporuke

Komentari

Showbiz

Web igrice

  • World Basketball Championship
  • Monkey GO Happy 4
  • Toetrix
  • Santa in Trouble
  • Snow Angels
  • Free Jelly
  • Deadly Road Trip
  • Assassin's Greed
  • Sport Car Bubble
  • Super Blocks